مامان رضایت بده
بسوی بهشت
عالم پس از مرگ
چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:, :: 7:48 ::  نويسنده : احمد هدایتی

مامان سلام

منو ببخش

خیلی اذیتت کردم

خیلی نامهربون بودم

ولی تو منو بزرگم کردی

از درون خودت

از خونت

از شیره جونت

رشدم دادی

ولی من

جواب این همه محبت رو با درشت گویی دادم

با نا فرمانیت

با نا سپاسی

الان تو

تو بهشتی

و من در جهنم

 

دوس دارم بیام

زیر پات

همون جایی که بهشت منه

آیا اجازه میدی؟

منو ببخش مادر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بیایید با هم مقصدمونو تو دنیا بهشت قرار بدهیم بهشتی که زیبایی هاشو تو قرآن می خونیم بهشتی شدن لوازمی داره که تو این دنیا باید تهیه اش کرد دوس دارم با هم دنبالش باشیم پس همه با هم بسوی بهشت
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسوی بهشت و آدرس behesht14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 6007
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1